Ne puteti contacta la tel. 0732923688
Intrebari frecvente

Alegeti produsele care va intereseaza
Navigati pe site prin categoriile de produse ( partea stanga) si alegeti produsele care va intereseaza.

Adauga in cos
In momentul in care ati gasit un produs ce va intereseaza dati un click pe butonul „Adauga in cos” .

Cosul tau
In orice moment aveti posibilitatea de a verifica ce aveti in cos prin apasarea iconului dinpartea stanga sus sau butonul „Cos” din sectiunea de subsol “Clienti“.  Aici puteti schimba numarul de produse comandate, sterge produse din cos ( daca v-ati razgandit) sau sa continuati cumparaturile prin butonul „Continua cumparaturile”.

Finalizare comanda
Dupa ce ati adaugat in cos toate produsele care va intereseaza, urmeaza sa finalizati comanda, prin apasarea butonului „Comanda acum” din cosul tau de cumparaturi sau “Finalizare comanda” din partea de sus a siteului.

Adresa de facturare si livrare
Dupa ce ati ales produsele si ati terminat cumparaturile urmeaza sa va inregistrati datele dvs: nume, prenume, adresa de email, telefon si adresa de facturare si livrare. Dureaza maxim 1-2 minute, nefiind obligatorie crearea unui cont pentru trimiterea comenzii!

  •  daca sunteti client nou,atunci trebuie sa completati datele pentru a putea finaliza comanda. Se completeaza in mod obligatoriu : numele, numarul de telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare, judetul si orasul.
  •  daca ati mai comandat si aveti cont va autentificati prin adresa de e-mail si parola, si vi se vor incarca toate datele pe care le-ati folosit la ultima comanda.
  • in cazul in care doriti emiterea unei facturi pe firma, treceti Numele companiei si implicit codul fiscal.
  • daca doriti livrare la o alta adresa decat adresa de facturare bifati optiunea “Livrare la o altă adresă” si completati toate datele, daca nu lasati nebifat si adresa de livrare va fi aceeasi cu cea de facturare.
  • daca aveti mentiuni sau comentarii cu privire la comanda dvs puteti completa in rubrica “Mentiuni comanda”.
  • daca sunteti la prima comanda si doriti crearea unui cont, bifati optiunea „Creati un cont” .  Dupa ce veti alege parola dumneavoastra, puteti completa si restul de date cerute, astfel incat la o eventuala comanda ulterioara nu va mai trebui sa va reintroduceti datele.
  •  Costul de livrare a comenzii apare automat la comanda ta conform cu datele de livrare: tara, judet, oras si valoarea comenzii.
  •  Metoda de plata a comenzii o puteti alege bifand optiunea aleasa de dvs: ramburs la curier, transfer bancar sau paypal.

In momentul in care apasati butonul „Trimite comanda”, comanda este finalizata si data spre procesare

Contact telefonic

Dupa plasarea comenzii veti primi pe adresa de e-mail introdusa un mail de procesare comanda. Inainte de a va trimite comanda veti fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii. Fara confirmarea telefonica comenzile nu pot fi trimise. Daca timp de 48 de ore nu raspundeti la telefon sau nu ne contacati inapoi comanda dvs va fi anulata.  In cazul in care apar diverse probleme sau nelamuriri in legatura de comanda plasata, veti fi contactat de catre unul din consultantii nostri.

E-mail de livrare comanda
Dupa confirmarea telefonica veti primi un email prin care sunteti anuntati de expedierea comenzii.

Livrare

Livrarea comenzilor se face prin curier rapid in tara. In strainatate se livreaza prin servicii prioripost internationale.
Livrarea se va face astfel :

  • pentru comenzile plasate in intervalul orar 08:00-15:30 , expedierea coletelor se face in aceeasi zi iar dvs veti primi in termen de 1-2 zile lucratoare in functie de localitatea de livrare, sarbatori legale si conditiile meteo
  • pentru comenzile plasate dupa ora 15:30, livrarea se va face incepand cu a doua zi iar dvs veti primi in termen de 1-2 zile lucratoare in functie de localitatea de livrare, sarbatori legale si conditiile meteo
  • pentru livrari in strainatate livrarile se fac in termen de 5-7 zile lucratoare in functie de localitatea de livrare, sarbatori legale si conditiile meteo iar pretul este in functie de tara de destinatie si il puteti vedea in sectiunea Cos – Calculeaza taxa de livrare sau in Finalizare comanda dupa ce introduceti datele dvs.

Plata produselor se poate face prin:

  • Ramburs la curier
  • Numerar la banca sau transfer bancar
  • PayPal cu un card bancar Visa sau Master

Produsele existente in stocul magazinului in momentul plasarii comenzii vor fi livrare cu plata ramburs.

Produsele care nu se afla in stocul magazinului in momentul plasarii comenzii se vor aduce pe comanda clientului si se va cere plata in avans in numerar direct la banca, transfer bancar sau paypal.

Pentru a putea plasa o comanda pe toppikromania.ro creearea unui cont nu este obligatorie.
Ce avantaje am prin creearea unui cont?

  • in cazul in care ai deja un cont creat si datele introduse, in momentul in care efectuezi o comanda noua nu mai este nevoie de reintroducerea datelor tale. Acestea vor fi introduse automat.
  • poti participa la campaniile promotionale lansate de catre toppikromania.ro
  • ai posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor facute pe toppikromania.ro
  • pentru ca vei fi informat constant prin e-mail despre campaniile, ofertele si promotiile lansate de catre toppikromania.ro
  • pentru ca vei primi pe e-mail diverse informatii si stiri utile din domeniul cosmetic si medical.

Ordonanta Guvernului nr130/2000 prevede urmatoarele:
„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

Art. 7. – (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;

Nu se pot returna: Facem precizarea că, in conformitate cu legislatia in vigoare produsele cosmetice in general sau care au fost desigilate, aparatele cosmetice, precum si produsele aduse pe comanda la cererea clientului nu pot fi returnate.  Facem precizarea ca daca ati primit produsele deteriorate din cauza curierului si ati facut proces verbal in prezenta curierului puteti fi despagubit. Reclamatiile cu privire la eventualele probleme privind integritatea sau continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreeuna cu agentul de la firma de curierat prin care vi s-a livrat comanda sau daca a fost prin posta la oficiul postal de unde ati ridicat coletul. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Acceptam ca retur doar produsele gresit trimise de catre noi fata de cele din comanda dvs. Aceste produse pot fi probate pe baza comenzilor dvs. care raman stocate in serverele noastre. Solicitati telefonic returul printr-un apel la numarul 0732.923688.

Returnarea efectiva a produsului se poate face prin metoda de transport prin care vi s-a trimis comanda. Nu acceptam retururi cu ramburs!

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit – factura si dovada de plata la curier). Returul se face prin  firma de Curier Rapid cu care ati primit coletul  iar costul transportului il veti plati dvs atunci cand trimiteti coletul.

Trebuie sa ne sunati sa ne anuntati in termen de 24 de ore de la primirea coletului ca doriti sa efectuati returul. Pentru returnarea produselor trebuie ca in termen de 3 zile de la primirea coletului sa trimiteti coletul dupa ce veti primi instructiunile necesare pe email sau telefonic. Orice returnare ulterioara nu va fi luata in considerare.

In situatia in care aceste conditii nu sunt indeplinite, firma noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul!

Contravaloarea marfii returnate se va plati prin transfer bancar de catre comerciant in termen de 30 zile de la primirea coletului, cu mentiunea ca returnarea banilor catre client se face doar daca produsul indeplineste conditiile de retur. Nu se returneaza: cheltuielile de transport, comisioanele de plata (posta, curier, procesator de plati, transferuri bancare), costuri de ambalare si servicii cu procesarea si returnarea comenzii. Pentru produsele cu promotii, discounturi, Black Friday nu se returneaza banii.

Firma are dreptul la revendicarea restituirii pagubelor provenite din folosirea necorespunzatoare a produselor. Nu aveti posibilitatea de a schimba produsul personal din motive care nu sunt in responsabilitatea Magazinului toppikromania.ro.

Cheltuielile cu returnarea marfii vor fi suportate de catre cumparator. Contravaloarea marfii returnate se va plati in termen de maxim 30 de zile prin virament bancar.

Societatea noastra detine o echipa intreaga care se ocupa exclusiv de calitatea articolelor, astfel aveti garantia ca articolele comandate de pe toppikromania.ro sunt in stare impecabila.

Nota: Clientii care platesc comanda prin PayPal si doresc returnarea banilor li se va scadea din suma returnata comisionul perceput de operatorul de plati Paypal.

Informatii despre produs

 Pozele au caracter informativ. Ne straduim sa redam cat mai exact culoarea produselor afisate pe site, insa culoarea pe care o vedeti dumneavostra depinde de monitorul utilizat si de setarile acestuia. NU suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare intre cea afisata pe monitorul Dumneavoastra si cea a produsului. De asemenea, toate pozele produselor si toate paletele de culori/nuantele aferente sunt din sursa furnizorului autorizat al fiecarui brand in parte. Producatorul fiecarui brand in parte este raspunzator pentru eventualele diferente de nuante dintre produsele expuse online sau produsele de catalog si produsele din realitate. Ne rezervam dreptul de a refuza pentru retur toate produsele care prezinta urmatoarele: produse testate, fara etichete intacte, cu sigilii rupte, sterse ori desprinse, produse „atinse” sau produse cu orice fel de modificari fizice, lipsuri cantitative, lovituri, ciobituri, zgarieturi sau socuri.

Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila. Ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii NU se va modifica dupa confirmarea acesteia prin email de confirmare la adresa specificata de dumneavostra la inregistrare.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor listate mai sus. Va rugam sa cititi cu mare atentie! In cazul in care nu sunteti de acord cu aceste conditii va rugam NU FOLOSITI siteul: toppikromania.ro

Produse 100% originale

Toate produsele nostre sunt garantate ca fiind 100% originale. Noi nu vindem decat branduri autentice pentru ca tu sa te bucuri de prodse originale de calitate superioara. Increderea clientilor in produsele noastre reprezinta imaginea calitatii noastre.

Clientii nostri sunt intodeauna fericiti si satisfacuti de calitatea produselor noastre. De aceea revin cu mare placere mereu pe site cu noi si noi comenzi.

Nu este vorba doar despre ceea ce spunem, cu toate ca sunt recenzii de la clienți reali, dar produsele noastre vorbesc de la sine.

error: Continutul este protejat !